Biografia Christophera



Christopher Alexander Luis Casillas von Uckermann urodził się 21 października 1986 roku w Meksyku. Karierę zaczął w wieku dwóch lat, wtedy to po raz pierwszy wystąpił w jednej z reklam. Jako trzynastolatek debiutował w telenoweli "El diario de Daniela". Największą sławę przyniosła mu rola Diego Bustamante w meksykańskiej telenoweli Rebelde. Był jednym z sze
ściu członków zespołu RBD. Po rozpadzie zajął się karierą solową. W 2009 roku wydał pierwszy singiel Light up the world tonight. 16 listopada 2010 roku na sklepowych półkach pojawił się jego debiutancki album Somos, zawierający jeden temat w języku angielskim. Christopher wystąpił również w kolumbijskiej serii Kdabra, do której skomponował ścieżkę dźwiękową.



Player

środa, 18 lipca 2012

Wywiad z Christopherem dla Webcitygirls


Wczoraj został dodany telefoniczny wywiad z Christopherem dla jednej ze stron, tym razem dla Webcitygirls. Chris szedł właśnie do studia nagrywać utwory na swój drugi album ale znalazł też czas aby odpowiedzieć na kilka pytań. Oto one:

Jakie było twoje doświadczenie podczas wydarzenia w Los Angeles "Conexion Vivo" które było częścią wydania nowego kanału MundoFox?

Christopher: Byłem zadowolony z pomagania nowemu kanałowi MundoFox, tworząc historię i jestem dumny z robienia dla nich muzyki. Jestem szczęśliwy, że fani mnie wspierają i mogłem być z nimi na tym koncercie.  

Jesteś gotowy na drugi sezon Kdabra i co musimy oczekiwać w tym nowym sezonie?

Christopher: Jestem gotowy na wydanie 13 sierpnia Kdabra, możecie oczekiwać podwójnej osobowości, ponieważ miałem szansę zagrać dobrą i złą postać. Będzie dużo magii, efektów specjalnych i chociaż temat budzi strach, (ludzie) będą dobrze się bawić, ponieważ znajdzie się tam humor.

Jakie sekrety możesz nam zdradzić z “behind the scenes”?

Christopher: Czasami z nerwów zapominałem wiele rzeczy związanych z magią, ale nauczyłem się improwizować jak dobrzy magicy!

Pytania od fanów z twittera:

@UCK_Colombia: Niezależna płyta... co stało się z projektami kinowymi? Co będzie tematem do Kdabra3?

Christopher: Jestem w tym momencie w studiu, tworząc piosenki Jak najszybciej oceniam projekty i to co łączy mnie z nową ekipą, ale tak, były oferty filmowe.

@C_V_U: Dlaczego Luna negra nie będzie już tematem do Kdabra3?

Christopher: Z powodu kwestii innych artystów, którzy mają w zwyczaju przesadzać i są też wewnętrzne rzeczy, które występują i trochę się komplikują.

@UckersPolonia: Możesz opisać swoją nową płytę w trzech słowach?

Christopher: Innowacyjna, seksowna i świeża.

 @_UckermannNews: Chcielibyśmy zapytać jak idzie twój proces z castingami w LA? Który z twoich castingów był najbardziej interesujący?

Christopher: Było ich kilka kiedy byłem w Kolumbii, ale najbardziej interesującym był ten dla serii o Miku Tysonie, gdzie miałem zagrać latynoskiego boksera.

@CindyPeliona2: Jest coś za czym tęsknisz w Bogocie?

Christopher: Bardzo tęsknie i w prawdzie już chciałbym wrócić do Bogoty, ale także do Medillin i Cali... tęsknie za posiłkami i przyjaciółmi.

@cayita0407: Kiedy i gdzie zaczyna się twoja trasa koncertowa?

Christopher: Moim zamiarem jest zacząć trasę w następnych miesiącach od Chile, Argentyny, Wenezueli, Kolumbii, później Meksyk i Brazylia i zakończyć w Europie Wschodniej w krajach jak Rumunia, Polska, Praga (Czechy).

@Gabyuza: Za co konkretnie jest odpowiedzialna twoja nowa agencja Avatar?

Christopher: Są odpowiedzialni za realizowanie moich kreatywnych pomysłów.

@Lily_0715: Masz już jakieś skończone piosenki na drugą płytę?

Christopher: Jestem w trakcie tego, mam jakieś dema, ale nadal żadnego nie nagrałem.

@C_V_U: Jak czułeś się tego dnia, w którym miałeś zaprezentować się w House of Blues en Anaheim? Zdenerwowany?

Christopher: Nie byłem zdenerwowany. (Byłem) dumny i szczęśliwy z wyjścia i chcę powtórzyć to wiele razy...dla mnie było za mało, chcę więcej!

Christopher przesłał także pozdrowienia dla swoich fanów! Możecie zobaczyć je tutaj:

Źródło: Webcitygirls.com
Tłumaczenie: Lola. NK!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz