Biografia Christophera



Christopher Alexander Luis Casillas von Uckermann urodził się 21 października 1986 roku w Meksyku. Karierę zaczął w wieku dwóch lat, wtedy to po raz pierwszy wystąpił w jednej z reklam. Jako trzynastolatek debiutował w telenoweli "El diario de Daniela". Największą sławę przyniosła mu rola Diego Bustamante w meksykańskiej telenoweli Rebelde. Był jednym z sze
ściu członków zespołu RBD. Po rozpadzie zajął się karierą solową. W 2009 roku wydał pierwszy singiel Light up the world tonight. 16 listopada 2010 roku na sklepowych półkach pojawił się jego debiutancki album Somos, zawierający jeden temat w języku angielskim. Christopher wystąpił również w kolumbijskiej serii Kdabra, do której skomponował ścieżkę dźwiękową.



Player

sobota, 12 maja 2012

Wywiad z Christopherem dla Onerpm


"Von Uckermann" nie jest to meksykańskie nazwisko

Naprawdę? Myślałem, że to typowe meksykańskie nazwisko. haha Pochodzę z wielokulturowego tła, moja mama jest Szwedką, a ojciec pochodzi z Meksyku, to wyjaśnia niemieckie nazwisko. Dorastałem ciesząc się z obu kultur, to było dla mnie wspaniałe doświadczenie. Myślę, że w pewnym sensie dało mi korzyści żeby mieć podwójną perspektywę.

Co przyszło pierwsze? Muzyka czy aktorstwo? Co robisz, aby zrównoważyć karierę?

 No cóż, zrównoważanie kariery jest trudne, ponieważ nie możesz zapominać o jednym, tak jak skoncentrować się na innym. I faktycznie zacząłem aktorstwo lata przed moją muzyczną pogonią. Byłem 2-letni dzieckiem biorącym udział w różnych programach telewizyjnych. Później przyszedł czas na komponowanie i śpiewanie. Grałem na perkusji odkąd skończyłem 12 i gram trochę na gitarze w czasie pracy przy moich płytach, więc muzyka zawsze była częścią mnie. Trudno zrównoważyć obie kariery, jednak staram się skupić i zorganizować, a czasami mieszam je obie. Na przykład. Byłem szczęśliwy, mając możliwość umieszczenia mojej muzyki jako motyw w każdym sezonie Kdabra To pokazało moją muzykę wielu ludziom w wielu regionach na całym świecie.

W tych czasach jest korzystniejsze pracować z dużą swobodą i robić wszystko samemu, czy pracować z ogromną wytwórnią? 

Myślę, że można to zrobić w obie strony i obie strony mogą mieć swoje wyzwania jednak jestem szczęśliwy mając najbardziej lojalnych fanów na Ziemi, i że pomagają mi mi utrzymać kontrolę nad moją twórczością, pracując niezależnie. Niezależność jest dobrą rzeczą, kiedy masz plan i jesteś skłonny trzymać się go. Pracuję dając moim fanom najlepszy twórczy wysiłek i mogę nagrywać każdą piosenkę. Duże wytwórnie dają mnóstwo wsparcia, dystrybucję i promocję, których najbardziej niezależny artysta nie może dostać bez wydawania ogromnego budżetu, jednak w mojej sytuacji posiadania lojalnych fanów pozwala mi się skupić na mojej muzyce, która liczy się najbardziej. Ja też nie wykluczam możliwości dołączenia do większej wytwórni, później w mojej karierze. Ale z całym talentem gwiazd w ich wytwórni musieliby mnie oczywiście zrobić pierwszym, drugim lub trzecim priorytetem. haha

Czego nauczyłeś się po albumie "Somos"? Co zrobiłeś innego niż przy “Million Dollar Man” Dlaczego jeden tytuł jest w języku hiszpańskim a drugi w angielskim?

Somos był moim pierwszym dużym krokiem po RBD i początkiem mojej kariery solowej - to było wspaniałe doświadczenie na różne sposoby, mądra muzyka, produkcja i strona biznesu. Rzeczywiście śpiewałem wcześniej w języku portugalskim i angielskim, ale dla mnie bardziej liczy się temat piosenki niż jej język.

 Moja ostatnia praca to Million Dollar Man, kocham tą piosenkę, jestem podekscytowany, że wydanie jej dało wiele radości moim fanom, a teraz mamy jeszcze lepsze połączenie, naprawdę to piosenka, której warto posłuchać. Zawsze szukam innowacji z dobrymi piosenkami i unikalnych dźwięków, i ten następny album jest zdecydowanie bardziej dojrzały niż moja pierwsza solowa płyta, w produkcji i komponowaniu. Co najważniejsze, zawsze chcę rozwijać się jako artysta i odsłonić bok sobie, tego co nie widziano wcześniej. Oprócz niesamowitej nowej produkcji, mam kilka niespodzianek dla moich fanów, które czekają na realizacje. Nie jestem inny niż oni. Zostałem obdarzony wieloma względami, ale jestem też człowiekiem i stawiam czoła wielu z tych samych wyzwań w ciągu każdego dnia mojego życia. Wszyscy ludzie pragną tych samych rzeczy w życiu. A większość z tych rzeczy ludzie naprawdę pragną oprócz rzeczami materialnymi. W ten sposób mogę zrobić ludzkie połączenie.

Czy nazwałbyś się Heartthrob?

 Absolutnie! Nie wiedziałeś? hahaha Serio, uważam, że moja kreatywność jest moją najlepszą cechą. Nie możesz trenować aby stać się Heartthrob. Fani czują chemię lub nie. Znam wielu artystów, są wypromowani, ale ostatecznie, mogę tylko być tym, kim jestem. Ja jestem prawdziwą osobą, wierzcie lub nie haha. Myślę, że moi fani mogą to poczuć. Jeśli kiedykolwiek nie skupię się na nich i na muzyce, uważam, że powinni pozwolić mi usłyszeć o tym. 

Tłumaczenie: Lola i Uckeritta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz